.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویزیت رایگان بسيجيان در هفته بسيج

فرمانده سپاه ناحيه نور از ويزيت رايگان بسيجيان شهرستان در طول هفته بسيج خبر داد.

يوسف طالب‌نژاد شب گذشته در جلسه ستاد پشتيباني هفته بسيج با تشريح برنامه‌هاي اين هفته گفت: عموم مردم در روز تأسيس بسيج در مانگاه‌هاي شهرستان توسط پزشكان بسيجي به‌صورت رايگان ويزيت مي‌شوند.

فرمانده سپاه ناحيه نور از تشكيل ستادها و كميته‌هاي گراميداشت هفته بسيج در سطح ناحيه، حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت شهرستان براي برنامه‌ريزي و اجراي انواع برنامه‌هاي فرهنگي، هنري، ورزشي و مذهبي خبر داد.

طالب‌نژاد: سنگر بندي نمادين در مقابل ادارات، فعال كردن گروه‌هاي وبلاگ نويسي بسيج با موضوع بسيج و دستاوردها، برگزاري همايش ياد ياران و پيشكسوتان سپاه ناحيه نور، برگزاري اردوهاي عملي نيروهاي بسيجي و اجراي صبحگاه مشترك دانش آموزي در سطح پايگاه‌هاي دانش‌آموزي را از جمله برنامه‌هاي هفته بسيج شهرستان نور ذكر كرد.

وي از برگزاري مسابقات ورزشي در رشته‌هاي مختلف در اين ايام خبر داد و گفت: برگزاري محفل انس با قرآن، برگزاري نمايشگاه عكس، برگزاري مسابقات فرهنگي، برگزاري مسابقات وبلاگ نويسي، راهپيمايي خانوادگي بسيجيان و ده‌ها برنامه ديگر به همين مناسبت در شهرستان اجرا مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه نور گردهمايي بزرگ بسيجيان در سالروز تشكيل بسيج را از جمله برنامه‌هاي مهم هفته بسيج اعلام كرد و افزود: به جهت مصادف شدن اين روز با روز جمعه بسيجيان به صورت سازمان يافته در نماز جمعه شركت مي‌كنند.

طالب‌نژاد در ادامه از همكاري همه دستگاه‌ها در اجراي رزمايش امام علي(ع) قدرداني كرد و در بحث تامين آب، لوله كشي و آبرساني به محل اردوگاه از مديريت آبفار نور تقدير ويژه داشت.
وي افزود: با اقدامات و تدابيري كه در اردوگاه انجام خواهد شد اين محل براي مواقع بحراني و اسكان موقت ضروري نيز در نظر گرفته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.